lørdag den 30. april 2016

Bogblik på... april

April måned er slut. April har været fuld af sygdom, en mindre, og ikke planlagt, pause fra bloggen og læsningen. Men selvom der har været denne pause, har jeg faktisk fået læst en hel del - mere end jeg føler at have gjort.

I april læste jeg 7 bøger:

1. "Berørte Katrine" af Kim Fupz Aakeson, 4/5 stjerner
2. "Den tavse by (Dødens instrumenter #2)" af Cassandra Clare, 5/5 stjerner
3. "Som ulve er færrest og får er flest" af Palle Vibe, 4/5 stjerner
4. "Død mand stå" af Conrad Fields, 2/5 stjerner
5. "Helt ude i hampen: en skrøne" af Mads-Peder Winther Søby 1/5 stjerner
6. "Frøken Peregrines hjem for sælsomme børn (Frøken Peregrines hjem for sælsomme børn #1)" af Ransom Riggs, 3/5 stjerner
7. "Det du ikke ved" af Helle Perrier, 4/5 stjerner

Som det ses på antal stjerner, har jeg haft en meget blandet oplevelse. Min absolutte favorit har været anden bogen i serien om Dødens instrumenter. Derudover nød jeg også bogen om Frøken Peregrine rigtig meget. Jeg ville rigtig gerne have givet den flere stjerner, men jeg er nødt til at indrømme, at efter at have lagt med mareridt 3 nætter i stræk, kunne jeg samtidig ikke give den de sidste. Selvom en bog helt klart jo næsten er perfekt, når den rører mig så dubt, så er der bare et eller andet over det med, at det er mareridt. Jeg har tygget lidt på det, og det kan muligvis også ske, at jeg ændrer på karakteren igen.

I april har jeg også nået at indhente lidt at min læsemål på Goodreads. Jeg har faktisk næsten været bagud siden begyndelsen, men jeg er begyndt at indhente det lidt.

I april har jeg også modtaget en masse anmeldereksemplarer. Der er så mange nye, flotte bøger, som jeg glæder mig rigtig meget til at læse - og jeg glæder mig rigtig meget til at dele anmeldelserne med jer. Jeg elsker virkelig at give jer inspiration til ny læsning.

Jeg håber, at i har haft en lige så dejlig måned som jeg selv har. Har i læst nogle ekstra gode bøger i april måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar