torsdag den 17. marts 2016

Krimimessen 2016

Krimimessen er ovre for i år - og selvfølgelig har jeg været at finde på fængslet i Horsens. Der er vidst ingen tvivl om, at krimi er en af mine favoritgenrer, og derfor skulle jeg selvfølgelig ud og benytte mig af de gode tilbud og hilse på de søde forfattere.

I år skulle jeg ikke afsted alene, men derimod have min svigermor med. Jeg havde ikke de store forventninger til selve arrangementet, da jeg sidste år ikke var så god til at sætte mig ned og bruge tid på at lytte. Jeg fløj meget frem og tilbage - og det samme gjorde jeg til Bogforum. Men vi var så heldige at vinde billetterne hos forlaget Klim, så selvfølgelig skulle vi afsted.

Vi bruge nogle timer på at gå rundt ved de forskellige stande, hilse på de forskellige forlag og så ellers benytte os af de gode tilbud - sidste del gælder dog mest min svigermor. Derudover var vi også inde og lytte til Michael Katz Krefeld og et par andre også.

Selvom det var hyggeligt og spændende at være der, så var de gode tilbud altså det jeg kom for. Jeg har svært ved at sætte mig ned og lytte når der er så mange mennesker, som der var på messen.

På billedet til venstre ses mine køb. Sammen med billetten til selve messen vandt min svigermor og jeg også 3 bøger fra forlaget. Jeg var så heldig at få Pigen uden hjerte, Fælden og Den sidste pilgrim. Elsebeth Egholm fik vi udleveret ved indgangen og så har jeg selv købt 1. og 3. bog i Jesper Steins serie. Jeg bruge ikke selv så mange penge, men jeg endte med at få 7 bøger med hjem for 100 kroner, så lidt bøger er der da kommet ind til reolen.

Var i med til krimimessen? Og fik i måske købt nogle af de gode tilbud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar