lørdag den 21. november 2015

Giveaway - "Sort som ibenholt (Lumikki #3)" af Salla Simukka (afsluttet)

Kunne du tænke dig at vinde denne bog? Så læs med her i indlægget.

Jeg var så heldig at modtage denne bog som anmeldereksemplar fra Gyldendal - men da jeg desværre hverken ejer eller har læst de to første i serien, har jeg fået lov at lave en giveaway for jer læsere.

Det eneste du skal gøre er at følge bloggen på Facebook eller Bloglovin' og skrive en kommentar, hvori du fortæller om din absolutte favorit-bog. I kommentaren skal du huske at skrive din mail, således at jeg kan kontakte vinderen.

Konkurrencen kører frem til fredag d. 4. december og så vil jeg finde, og kontakte, vinderen d. 5. december.

Jeg glæder mig til at læse jeres favoritter - og så siger jeg tak til Gyldendal for muligheden, til at lave denne konkurrence.

1 kommentar:

  1. Den skjulte Ø af Eva Ibbotson. Det er en fastisk børne/ungdomsbog, og jeg har elsket den siden 9. klasse. Ingen bog har siden kunne slå den af pinden, og jeg har her i efterårsferien genlæst den, og den er lige så fantastisk som jeg husker den!
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet