lørdag den 31. oktober 2015

Nyt på reolen #8

Så er oktober ved at være slut, og jeg giver derfor en opsummering på denne måneds nye bøger. Der er kommet en helt del til reolerne - et par stykker jeg selv har købt og en del fra diverse forlag. Nogen af dem har jeg fået læst, mens der er andre, der endnu venter på at blive åbnet.

"Mig og Earl og den døende pige" af Jesse Andrews
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Sanddrømmeren" af Sidsel Katrine Slej
Denne bog fik jeg tilsendt fra forfatteren.

"Efter dig" af Jojo Moyes
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Coraline" af Neil Gaiman
Denne bog købte jeg gennem en anden bogblogger - og den var den første bog på mine reoler af Neil Gaiman. Jeg er så glad for den, den er virkelig fin!

"Quidditch gennem tiderne" af Kennilworthy Whisp
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Fantastiske skabninger og hvor de findes" af Newt Scamander
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Kvinden i toget" af Paula Hawkins
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Faldet (After #3)" af Anna Todd
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Sort som ibenholt" af Salla Simukka
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Mørkets søn" af Jeanette Hedengran og Tina Sanddahl
Denne bog fik jeg tilsendt fra forfatteren.

"Den første" af Justin Cronin
Denne bog købte jeg i forbindelse med readathon. Det er en ordentlig moppedreng af en fantasy, og planen var egentlig, at jeg skulle have læst den under readathon. Det nåede jeg dog desværre aldrig, så nu står den og pynter, indtil jeg får taget mig mod til at få den læst!

"The Graveyard Book" af Neil Gaiman
Denne bog vandt jeg ved en anden blogger i forbindelse med en read-a-long af bogen i denne måned.

"Portalen til afgrunden" af Chad Corrie
Denne bog vandt jeg i forbindelse med bogvlogathong 2015.

"Keldby slagteren" af Henrik Nordbrandt
Denne bog købte jeg i min lokale Bog og Idé. Jeg manglede en julekalender-bog, og valget faldt på denne. Det er en krimi med et kapitel til hver dag i december, frem til juleaften, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med den!

"Hold me closer" af David Levithan
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Rubinrød" af Kerstin Gier
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Jeg levede" af Gayle Forman
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Hans og Grete" af Neil Gaiman
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"En hjælpende hånd" af Gillian Flynn
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

"Himlen ved mine fødder" af Jandy Nelson
Denne bog fik jeg tilsendt fra forlaget.

Det betyder altså, at jeg samlet set har fået 20 bøger denne måned. Som i kan se, er der rigtig mange af dem, som er fra diverse forlag, så lige p.t. har jeg masser af læsestof. Jeg klager dog ikke, for jeg glæder mig til at læse hver og en af dem - det er som om, at der ikke helt er nok timer i døgnet lige nu, til at komme igang. Flere af dem har jeg dog allerede læst, og venter blot på at blive anmeldt - men det er ikke kun mig der har travlt; det er også bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar