tirsdag den 7. april 2015

Top Ten Tuesday #1

Top Ten Tuesday er et koncept, som jeg har set flere andre bloggere bruge - og som jeg har fundet på The Broke and the Bookish. Hver tirsdag vil der komme et nyt emne op, hvortil man kan lave en "top 10"-ish. Jeg vil forsøge at få dette til at lykkes hver tirsdag - og jeg vil selvfølgelig også forsøge, at kunne lave 10 punkter hver gang.

Denne tirsdags emne: Top ten characters you'd like to check in with

1. Må man gerne bruge to personer fra samme bog? Det håber jeg. For jeg vil virkelig gerne vide hvad der kommer til at ske med Anna og Etiénne fra "Anna and the French kiss". Jeg mangler endnu at læse den sidste bog i serien, men jeg håber sådan på at det går godt og som det skal, og ååårh - jeg er så vild med de to.

2. Jeg vil også rigtig gerne vide hvad der kommer til at ske med Liza og Mike fra "Hvalernes sang" af Jojo Moyes. Denne kærlighedshistorie gjorde mig glad og lidt ekstra forelsket i min egen kæreste.

3. Harry Potter. Jeg har dog endnu ikke læst alle bøgerne, jeg mangler de sidste to, men hvem vil ikke gerne vide hvad der kommer til at ske med Harry?

Hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke komme på flere, hvor jeg virkelig føler, at jeg virkelig gerne vil vide, hvad der sker med karaktererne. Et eller andet sted, så har jeg det faktisk lidt dårligt med det. Som om at jeg ikke interesserer mig nok for bøgerne, men det er jo ikke dét, det handler om. Somme tider, synes jeg bare slutningerne er fine nok.

Er der nogen karakterer i godt kunne tænke jer at vide mere om?

2 kommentarer:

  1. "3. Harry Potter. Jeg har dog endnu ikke læst alle bøgerne, jeg mangler de sidste to, men hvem vil ikke gerne vide hvad der kommer til at ske med Harry?"

    Mig. Jeg gider ikke vide det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, selvfølgelig er der jo undtagelser :D Men fedt at du siger det! :)

      Slet