fredag den 3. april 2015

Fredagsbog #1

Den sidste uge (14 dage måske), har min læsning virkelig været sløv. Der har simpelthen været så mange andre ting, der skulle ordnes, så jeg har slet ikke haft den tid, jeg gerne ville have. Det betyder også, at jeg endnu er igang med "Nak en and" af Andrea Poulsen. Hun skrev til mig, om jeg ikke kunne tænke mig at anmelde hendes bog - og det kunne jeg da rigtig gerne, for den lød smadder sjov.


På billedet ses den - ikke en spændende forside, men bogen er rigtig god! Når jeg endelig har haft tiden til at læse har jeg minimum slugt 50 sider (det siger lidt om hvor lidt tid jeg har haft) på ingen tid. Jeg håber på at kunne gøre den færdig enten i dag eller i morgen, så jeg kan komme lidt videre i forløbet.

De ting der har gjort, at jeg har haft mindre tid at gøre med, er heldigvis ved at være ovre. Jeg kan se lyset for enden igen og glæden kommer også frem igen.

Hvad er din fredagsbog?

1 kommentar:

  1. Pt læser jeg “I’ll meet you there” som er noget helt andet, og “Salt & Stone” som holder sig i det lidt sci-fi prægede uden rigtig at være det som sådan. :)

    SvarSlet