tirsdag den 3. marts 2015

To be read... marts

Jeg har ofte store planer om, hvad jeg vil nå at læse i løbet af en måned - og marts er overhovedet ikke en undtagelse. Dog har jeg skruet forventninger lidt ned, da der er et par engelske bøger iblandt, som jeg ofte bruger lidt længere tid på at læse.


På billedet ses stakken med de bøger, jeg endnu ikke har læst, og som jeg ønsker at læse. De første to er fra "Uglies"-serien, som jeg købte på bogudsalg i Bog og Idé. De er på dansk, og dem kunne jeg rigtig godt tænke mig at få læst.
Den næste er "Everything I never told you" af Celeste NG, som jeg købte på Bookdepository for ikke så længe siden. Jeg fandt den på Goodreads og blev hurtigt enig med mig selv om, at denne måtte jeg bare eje - og så var det jo heldigt, at den var på tilbud.
De næste i rækken er "Anna and the French kiss"-serien, hvor jeg jo faktisk allerede har læst "Anna and the French kiss". Jeg er lige nu igang med "Lola and the boy next door", og jeg vil helt sikkert også læst den sidste; "Isla and the happily ever after".
Til sidst er der to bøger af John Green, som længe har stået på min hylde. Jeg har læst dem begge før, men jeg synes ikke jeg fik så meget ud af dem, som jeg gerne ville, og har derfor besluttet mig for at læse dem igen.

Hvis jeg får tid tilovers, vil jeg rigtig gerne have læst de sidste to bøger i "Harry Potter"-serien. Jeg begyndte på serien i uge 7, da jeg havde vinterferie, og slugte de første fem bøger lyn-hurtigt. Dog, da jeg havde læst den 5., kunne jeg godt mærke at jeg trængte til en pause, for ikke at køre død i det.

Desuden har jeg en del bøger på e-reolen, som jeg også gerne vil have læst. Det er bl.a. "Let it snow" af bl.a. John Green, "Dinosaurens fjer" af Sissel-Jo Gazan og "Divergent" af Veronica Roth.

Jeg er godt klar over at jeg ikke kan nå dem allesammen i denne måned, men jeg håber da på, at kunne nå en del af dem. Desuden er det jo snart tid til termins-prøver, påskeferie og så rejser skolen til København, hvor jeg har valgt at blive hjemme - så der skulle nok være tid til en masse læsning.

Har i læst nogen af de ovennævnte bøger? I så fald - hvilke(n) og hvad synes i om den/dem? Og hvad har i selv planlagt at skulle læse i marts måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar